TRL-4

Розробка призначена для відключення трифазних асинхронних електродвигунів щоб уникнути  виходу їх з ладу при аварійних ситуаціях:

  • зникнення напруги живлення в одній з фаз;
  • порушення порядку чергування фаз;
  • збільшення струму, споживаного електродвигуном, в одній або декількох фазах вище допустимого значення;
  • збільшення асиметрії фаз живлячої напруги понад допустиму;
  • затягнутому пуску електродвигуна – пусковий струм за контрольований час не зменшується;
  • збільшення перехідних опорів контактів в силових ланцюгах, автоматах, пускачах та ін.

Ринкова та економічна привабливість

  • Нова якість отримана завдяки програмним та апаратним засобам
  • Функціональні можливості пристрою дозволяють використовувати його в якості керуючого, наприклад, для відключення електродвигуна при переході його в режим холостого ходу (електропривод насоса та ін.)
  • Цей пристрій підтримує також блокування чергового запуску електродвигуна після його аварійного відключення
  • Пристрій може використовуватися для управління іншими трифазними електроспоживачами:
    • синхронними електродвигунами;
    • трансформаторами та іншими споживачами, які вимагають захисту від аварійних режимів

Основні переваги (сильні сторони) розробки

  • Пристрій складається з електронного блоку трьох датчиків для вимірювання струму навантаження в фазах електродвигуна;  індикація робочого і аварійних режимів проводиться за допомогою світлодіодів, вихідні ланцюги пристрою підключаються в ланцюг котушки пускача електротродвигуна
  • Управління пускачем електродвигуна безонтактне
  • Пристрій являє собою самонавчаючу мікропроцесорну систему для безпосереднього керування трифазним електродвигуном
  • Для пристрою захисту не потрібно ручного введення інформації, ця операція проводиться автоматично в режимі навчання при першому запуску електродвигуна
  • Відключення електродвигуна при перевантаженні проводиться з залежною витримкою часу, який залежить від значення перевантаження і змінюється в широких межах, що дозволяє зменшити число аварійних відключень електродвигуна за рахунок вибіркової дії  при  захисту

Основні характеристики

Напруга живлення електродвигунівдо 1000 В
Номінальна потужність підключення електродвигунав діапазоні від 1,2 до 200 кВт
Допустиме значення несиметрії фаз живлячої напруги10%
Неконтрольований час розгону електродвигунадо 4 сек
Номінальні напруги котушки пускача660, 400, 230, 127, 110, 60 або 36 В
Напруга живлення пристрою230 В при частоті 50, 60 Гц
Відхилення напругивід -15% до + 10% від номінального значення
Потужність споживання5 ВА
Номінальний струм навантаження комутуючого апарату (котушка пускача)4.0 А
Мінімальний час спрацьовування при перевантаженні0,1 сек
Пристрій працездатний в закритих приміщеннях при дії температуривід – 100С до + 500С
Пристрій працездатний в закритих приміщеннях при вологості навколишнього середовища80% при + 350С
Режим роботиБезперервний
Маса пристрою без датчиківне перевищує 0,6 кг
Габаритні розміри електронного блоку140х140х60 мм

Стан готовності

  • Лабораторний зразок випробуваний
  • Режим дослідного виробництва реалізований
  • Базова технологія виробництва визначена і апробована
  • Технічні вимоги до продукту уточнені
  • Стратегія захисту інтелектуальної власності сформульована
  • Конкурентне оточення визначено

Інформація про розробників

Що потрібно для просування розробки

Фінансування.

Comments are closed

Фільтр