TRL-4

  • Технологія, перевірена в лабораторії
  • Наявний лабораторний прототип

Ринкова та економічна привабливість

  • Висока конкурентоспроможність і потреба заміни гідравлічних амортизаторів як забруднювачів природного середовища в умовах зростаючих екологічних вимог.
  • Висока питома енергія дисипації зовнішньої механічної дії з подальшою можливістю мініатюризації демпфера.

Основні переваги (сильні сторони) розробки

  • Висока питома енергоємність процесу дисипації (5-50 Дж/см3);
  • Max робоче навантаження може перевищувати традиційні аналоги без втрати роботоздатності;
  • Забезпечення пасажирського комфорту і збільшення терміну експлуатації механічних частин автомобіля завдяки зниженню та стабілізації зусиль у відповідь на механічне збурення від дорожніх перешкод;
  • Забезпечення надійного зчеплення коліс з дорогою з одночасним збереженням максимального комфорту для пасажирів;
  • Постійність зусилля на корпус транспортного засобу в широкому діапазоні зміни швидкостей і частот виникнення перешкод на дорозі.

Основні характеристики

Термомолекулярний демпфер автомобільної підвіски з новим гетерогенним робочим тілом:

Амплітуда роботи амортизатора+/- 84 мм
Робоче зусилля на амортизатор
1 кН
Діапазон робочих частот амортизатора
(у порівнянні з 4÷6 Гц для традиційного
гідравлічного амортизатора)
1-22 Гц
Необхідна кількість гетерогенного робочого тіла
(замість 1000÷1500 см3 технічного масла)
20÷25 см3

Стан готовності

  • Лабораторний зразок випробуваний
  • Аналіз впливу продукту на всю систему проведений
  • Базові вимоги до виробництва сформульовані
  • Схеми базових бізнес-процесів визначені
  • Первинне оцінювання переваг і ризиків виконане
  • Оцінка корисності проведена

Захист інтелектуальної власності

Інформація про розробників

Наукова група НН ІАТЕ-18. Термомолекулярна енергетика

Що потрібно для просування розробки

Фінансування, для розробки дослідно-промислових зразків і впровадження їх у промислове виробництво