TRL-8

Ринкова та економічна привабливість

  • На сьогоднішній день для використання в теплообмінному обладнанні з високими тепловими потоками використовуються теплові труби з міді та нержавіючої сталі з капілярною структурою (порошкова, ciткoвa, металоволокниста) з великим термічним опором (вище 0,12 К/Вт, вартість яких знаходиться у діапазоні 15…25 Євро за штуку); термосифони, з теплоносієм вода та термічними опором вище 0,1 К/Вт, вартість яких 10…15, Євро за штуку.
  • Впровадження у виробництво алюмінієвих канавчатих теплових труб дасть змогу знизити термічний опір до 0,05 К/Вт та нижче та зменшити вартість в 1,10…1,15 рази.

Основні переваги (сильні сторони) розробки

  • Головна оригінальна ідея полягає у cтвopeннi оболонок (корпусів) алюмінієвих двофазних теплотранспортних систем з алюмінієвого профілю методом екструзії, що дасть змогу підвищити максимальний тепловий потік до 1,6 рази, та знизити термічний опір більше ніж в 2 рази при роботі таких систем в режиму термосифону в порівнянні з гладкостiнними термосифонами та мідними двофазних систем з канавчатою капілярною структурою.

Основні характеристики

Тип теплові труби постійного термічного опору з аксіальними канавками
Термічний опір ТТ, K/Вт0,01 – 0,12
Діапазон робочих температур, K80…400
Термін експлуатаціїдо 20 років
Матеріалалюмінієвий сплав АД-31 (алюмінієвий сплав 6060 за американським стандартом AMS 4116)
Робоча рідинааміак, вода, пропілени, спирти, ацетон, фреони, азот, метан, етан, органічні сполуки

Стан готовності

  • Продукт інтегрований у систему і випробуваний
  • Робоча конструкторська документація перевірена і затверджена
  • Основне й допоміжне виробництво налагоджено і працює
  • Оргпідготовка виробництва й сервісу проведена
  • Системний моніторинг конкурентів налагоджений
  • Попереднє виведення на ринок відбулось

Інформація про розробників

  • Наукова група НН ІАТЕ-03. Група наносупутникових технологій формату Cubesat та систем терморегулювання на теплових трубах для космічної та побутової техніки

Що потрібно для просування розробки

  • Необхідно наявність інвесторів для запуску у виробництво.
  • Проведення рекламної та маркетингових компаній для просування продукту на цільовий ринок України та світу.

Comments are closed

Фільтр