TRL-8
Ринкова та економічна привабливість
- На сьогоднішній день для використання в теплообмінному обладнанні з високими тепловими потоками використовуються теплові труби з міді та нержавіючої сталі з капілярною структурою (порошкова, ciткoвa, металоволокниста) з великим термічним опором (вище 0,12 К/Вт, вартість яких знаходиться у діапазоні 15...25 Євро за штуку); термосифони, з теплоносієм вода та термічними опором вище 0,1 К/Вт, вартість яких 10…15, Євро за штуку.
- Впровадження у виробництво алюмінієвих канавчатих теплових труб дасть змогу знизити термічний опір до 0,05 К/Вт та нижче та зменшити вартість в 1,10…1,15 рази.
Основні переваги (сильні сторони) розробки
- Головна оригінальна ідея полягає у cтвopeннi оболонок (корпусів) алюмінієвих двофазних теплотранспортних систем з алюмінієвого профілю методом екструзії, що дасть змогу підвищити максимальний тепловий потік до 1,6 рази, та знизити термічний опір більше ніж в 2 рази при роботі таких систем в режиму термосифону в порівнянні з гладкостiнними термосифонами та мідними двофазних систем з канавчатою капілярною структурою.
Основні характеристики
Тип | теплові труби постійного термічного опору з аксіальними канавками |
Термічний опір ТТ, K/Вт | 0,01 – 0,12 |
Діапазон робочих температур, K | 80...400 |
Термін експлуатації | до 20 років |
Матеріал | алюмінієвий сплав АД-31 (алюмінієвий сплав 6060 за американським стандартом AMS 4116) |
Робоча рідина | аміак, вода, пропілени, спирти, ацетон, фреони, азот, метан, етан, органічні сполуки |
Стан готовності
- Продукт інтегрований у систему і випробуваний
- Робоча конструкторська документація перевірена і затверджена
- Основне й допоміжне виробництво налагоджено і працює
- Оргпідготовка виробництва й сервісу проведена
- Системний моніторинг конкурентів налагоджений
- Попереднє виведення на ринок відбулось
Інформація про розробників
- Наукова група НН ІАТЕ-03. Група наносупутникових технологій формату Cubesat та систем терморегулювання на теплових трубах для космічної та побутової техніки
Що потрібно для просування розробки
- Необхідно наявність інвесторів для запуску у виробництво.
- Проведення рекламної та маркетингових компаній для просування продукту на цільовий ринок України та світу.