Призначення розробки (сфера застосування): демпфер автомобільної підвіски, гідросистеми важкого автотранспорту (кар’єрні самоскиди, трелювальні трактори, тягачі-всюдиходи та ін.)
TRL-4
Ринкова та економічна привабливість
- Висока конкурентоспроможність і потреба заміни гідравлічних амортизаторів як забруднювачів природного середовища в умовах зростаючих екологічних вимог.
- Висока питома енергія дисипації зовнішньої механічної дії з подальшою можливістю мініатюризації демпфера.
Основні переваги (сильні сторони) розробки
- Висока питома енергоємність процесу дисипації (5-50 Дж/см3);
- Max робоче навантаження може перевищувати традиційні аналоги без втрати роботоздатності;
- Забезпечення пасажирського комфорту і збільшення терміну експлуатації механічних частин автомобіля завдяки зниженню та стабілізації зусиль у відповідь на механічне збурення від дорожніх перешкод;
- Забезпечення надійного зчеплення коліс з дорогою з одночасним збереженням максимального комфорту для пасажирів;
- Постійність зусилля на корпус транспортного засобу в широкому діапазоні зміни швидкостей і частот виникнення перешкод на дорозі.
Основні характеристики
Термомолекулярний демпфер автомобільної підвіски з новим гетерогенним робочим тілом (ГРТ):
Амплітуда роботи амортизатора складає | +/- 84 мм |
Робоче зусилля на амортизатор становить | 1 кН |
Діапазон робочих частот амортизатора | 1-22 Гц |
Необхідна кількість гетерогенного робочого тіла | 20÷25 см3 |
Стан готовності
- Лабораторний зразок випробуваний
- Аналіз впливу продукту на всю систему проведений
- Базові вимоги до виробництва сформульовані
- Схеми базових бізнес-процесів визначені
- Первинне оцінювання переваг і ризиків виконане
- Оцінка корисності проведена
Інформація про розробників
Що потрібно для просування розробки
- Фінансування для виготовлення пристрою та покриття затрат на проведення промислових випробувань з залученням сервісної компанії або бригади капітального ремонту.