Призначення розробки (сфера застосування): демпфер автомобільної підвіски, гідросистеми важкого автотранспорту (кар’єрні самоскиди, трелювальні трактори, тягачі-всюдиходи та ін.)

TRL-4

Ринкова та економічна привабливість

  • Висока конкурентоспроможність і потреба заміни гідравлічних амортизаторів як забруднювачів природного середовища в умовах зростаючих екологічних вимог.
  • Висока питома енергія дисипації зовнішньої механічної дії з подальшою можливістю мініатюризації демпфера.

Основні переваги (сильні сторони) розробки

  • Висока питома енергоємність процесу дисипації (5-50 Дж/см3);
  • Max робоче навантаження може перевищувати традиційні аналоги без втрати роботоздатності;
  • Забезпечення пасажирського комфорту і збільшення терміну експлуатації механічних частин автомобіля завдяки зниженню та стабілізації зусиль у відповідь на механічне збурення від дорожніх перешкод;
  • Забезпечення надійного зчеплення коліс з дорогою з одночасним збереженням максимального комфорту для пасажирів;
  • Постійність зусилля на корпус транспортного засобу в широкому діапазоні зміни швидкостей і частот виникнення перешкод на дорозі.

Основні характеристики

Термомолекулярний демпфер автомобільної підвіски з новим гетерогенним робочим тілом (ГРТ):

Амплітуда роботи амортизатора складає+/- 84 мм
Робоче зусилля на амортизатор становить1 кН
Діапазон робочих частот амортизатора1-22 Гц
Необхідна кількість гетерогенного робочого тіла20÷25 см3

Стан готовності

  • Лабораторний зразок випробуваний
  • Аналіз впливу продукту на всю систему проведений
  • Базові вимоги до виробництва сформульовані
  • Схеми базових бізнес-процесів визначені
  • Первинне оцінювання переваг і ризиків виконане
  • Оцінка корисності проведена

Інформація про розробників

Що потрібно для просування розробки

  • Фінансування для виготовлення пристрою та покриття затрат на проведення промислових випробувань з залученням сервісної компанії або бригади капітального ремонту.