TRL-3
Ринкова та економічна привабливість
- Собівартість мотора при серійному виробництві 700…1400$ в залежності від потужності.
- Ринкова вартість мотора фірми Maxon потужністю 4кВт більше 4000$.
- Високі технічні характеристики моторів для пасажирського легкого літака (двомісний) чи для використання в електромобілі може вартувати дуже дорого, крім того можливість продати ліцензію на патент України
Основні переваги (сильні сторони) розробки
- В запропонованому БДПС з безпазовим статором, виготовленим з мідної стрічки досягається потужність в десятки і сотні кіловат, питної потужності – 5…9 кВт/кГ та ККД 95%...98%.
- Переваги БДПС з безпазовим статором відносно БДПС зі статором електромагнітом:
- зменшення в десятки разів індуктивності фаз і реактивної складової спротиву фаз, що дозволяє забезпечити постійність вихідного моменту у всьому діапазоні кутових швидкостей при меншій напрузі живлення;
- використання магнітопровода пов’язаного з ротором, виключає його перемагнічування, що дозволяє досягати частот обертання ротора в сотні герц, що підвищує можливості по збільшенню питної потужності мотору.
- Переваги БДПС з безпазовим статором, виготовленим з мідної стрічки, в порівнянні з використанням для котушок статору дроту круглого перетину:
- можливість впливати на втрати потужності від струмів Фуко раціональним вибором товщини мідної стрічки;
- в десятки разів збільшується допустимий струм в котушках статору;
- підвищується коефіцієнт заповнення в статорі.
Основні характеристики
Номінальна напруга живлення | 360 В |
Потужність | 64 кВт |
Діапазон кутових швидкостей | 18000 +18000 об/хв. |
Номінальний момент | 34 Н·м, |
Номінальний момент у всьому швидкісному діапазоні | 32 Н·м |
Коефіцієнт корисної дії | 95…97 % |
Вага | 14 кг |
Стан готовності
- Лабораторний зразок випробуваний
- Доопрацювання конструкторської документації проведено
- Базова технологія виробництва визначена і апробована
- Вимоги до сервісної підтримки визначені
- Заявки на патенти подані
- Постачальники і партнери визначені
Інформація про розробників
Що потрібно для просування розробки
- Фінансування для виконання ДКР в повному обсязі