Комбінований закрилок крила літака складається із аеродинамічного щілинного закрилка та пласкої пластини, розташованої в задній частині крила. Пластина розміщена на типовому аеродинамічному щілинному закрилку літака з боку сторони крила з підвищеним тиском і виконана із смарт-матеріалу, який, під впливом нагрівання від провідних елементів, вбудованих в саму конструкцію пластини, здатен змінювати свою геометрію, приймаючи вертикальну форму при охолодженні та горизонтальну при нагріванні.

Корисна модель належить до галузі авіабудування, зокрема до конструкції механізації задньої кромки крила літака, що керується дистанційно діями пілота або системою автоматичного керування та призначена для збільшення підіймальної сили крила із задіяним типовим аеродинамічним щілинним закрилком (далі щілинний закрилок) класичного типу.

Автори патенту

Comments are closed

Фільтр